Blikfang til messen

Vi er så heldige, at vi er et af de firmaer, som har et logo, der er meget farvestrålende, og det er med til at trække meget fokus mod os, når vi er ude på messer. Men de sidste par gange, hvor vi har været af sted, har de tryksager, som vi har haft med, ikke været helt det, som vi har haft brug for, så vi skulle nu finde et nyt sted, som kunne trykke det materiale, som vi skulle have med, og gerne med de farver, som vi altid har brugt som blikfang, lige meget hvor vi var ude for at kapre kunder.

Vi havde vores egne ideer og tanker

Vi havde nogle klare ideer til, hvad vi skulle have, og hvordan det skulle se ud, men de firmaer, som vi havde snakket med, var ikke nogen, som vi var på bølgelængde med. Det var som om, at de ikke rigtig forstod, hvad det var, vi ville, og hvor vi ville hen med vores tryksager, så vi måtte fortsætte vores jagt. Jeg var i sommerhuset, da min bagbo foreslog mig, at jeg tog en snak med dem, som han havde brugt. De var professionelle, billige, og de var meget kundemindede, så der var ikke noget at tabe ved det.

Dem valgte jeg at bruge

Et hurtigt kig på deres hjemmeside og en snak med kundeservice, så var det hele på plads. Fra start til slut var vi i trygge hænder. De vidste nøjagtigt, hvad vi ledte efter, og hvordan det skulle se ud. Professionelle og prisen blev lavere for det hele, end deres egen prisberegner på deres hjemmeside angav.

Vores tryksager kom frem i god tid, inden vi skulle på den store messe i Hamborg, og det var lige det, som vi skulle have, så et øget salg på 12 procent i forhold til sidste år – måske ikke kun på grund af de flotte tryksager, men også på grund af de flotte tryksager.

Mads Laursen